Kava Lavazza i njena povijesna prodaja
Vitrina s izloženim Lavazza proizvodima 1950tih godina bila je vrlo bitan faktor. Vitrina je posljednja karika u reklamnom lancu jer zaključuje reklamnu poruku, stavljajući proizvod koji želimo prodati pred kupca. Upućuje najneposredniji i najrječitiji poziv javnosti, maksimalno sugerirajući i to je posljednja prilika ili pokušaj koji se nudi oglašivaču da potakne ljude da kupe njegove proizvode.
Dakle, ne samo zaštita proizvoda, već i idealno sredstvo za promociju brenda Lavazza: od jednostavne vrećice bez logotipa do one s markom, prvo u papiru, a potom u polilaminatu, od limenke za kave u zrnu do limenke za mljevenu kavu, pakiranja su pravi manifest marke, predstavljena ne samo logotipom, već i koherentnošću specifičnih pojmova.
Diverzifikacijom pakiranja, smanjenom u različitim formatima i materijalima, vidljivost brenda Lavazza dobiva sve veću snagu.
„Ne gubite vrijeme birajući kavu. Kupite posebne Lavazza pakete. Imat ćete mirisnu i aromatičnu kavu.“ – bio je to jedan od oglasa davne 1957. godine.
U povijesti njihovih pakiranja ne mogu izostati poklon kutije, one posvećene posebnim trenucima u kojima je miris dobre kave dragocjen dar. Među glavnim blagdanima očito je Božić: ambalaža je izrađena od kartona, s najčišćim božićnim simbolima s jednim od prvih likova Lavazza komunikacije koju je dizajnirao Armando Testa.
Preteča Lavazza linije Great Wishes bila je istinska jednostavnost: posebno pakiranje za limenke ili pakete kave, posvećeno blagdanu ili godišnjem dobu, kako bi se što bolje prezentirao proizvod. Između prijatelja ili obitelji, ili iz jednostavne ljubaznosti, svaki je trenutak dobar za dar za hranu i vino: koji, bolji od kave, ne smije nedostajati na talijanskom stolu?
Komunikacija, koja je još morala napraviti iskorak u publicitetu koji bi ga obznanio diljem Italije, nikada ga nije propustila prisjetiti se u stupcima lokalnog tiska.
„Nakon ručka popijte kavu pripremljenu s Lavazza Blendom: čak i ako ste pretjerali s jelom, vratit će se živost prošlosti i probava će biti užitak.“ – izvadak iz oglasa 24.12.1950. godine.